21 December, 2010

kehadiran cahaya mata ke-2

salam..dah lama aku x on blog aku nie naik bersarang dah..al-maklumla aku baru habis pantang..x sempat la aku nak update....nie aku nak cite sikit pasal kelahiran anak yg ke-2............

Tanggal 14/10/2010 lahir seorg lagi puteriku ..pendekan cite masa tue aku nak g keje..tiba ditempat keje terasa kurang selesa....tetiba jerk terasa basah..rupa2nya air khutuban pecah..basah juga lak kerusi opis nie..aisshh malu gak rasanya,sempat jgk la aku chat kat fb"adakah aku bersalin hr nie he.he,..kpd kwn2 doakan aku n baby aku selamat"..mcm tue la ayatnya..aku call husband aku..dalam 20 minit dia sampai..aku pun dihantar ke hospital..sblm tiba hospital aku ckp ngan husband aku"bang lapar la..kami pun lending kat petronas seremban he,he,,,makan roti n air milo..setiba nya aku kat hospital doc kata dah buka 4cm..masa tue br aku rasa sakit sikit2...sampai la kul 2.30ptg doc kata dah dah buka 8cm..punyalah sakit yg teramat..tepat 3.09ptg aku bersalin ditemani husband aku..apa pun thanks papa bg semangat kat ma..i LOVE u sO MUCH..

Details my daughter:

Name: Aina Maisarah Binti Ahmad Kamal Arifin
Date Of Born: 14/10/2010
Time Of Born: 3.09 PM
Weight: 3kg
Normal
Location: Hospital Tunku Ja'afar Seremban.

Untuk tatapan kalian nie la anaku"AINA MAISARAH BINTI AHMAD KAMAL ARIFIN"

No comments: